THE PENDANT    2004      התליון

Wall Work          Video Work

גלרייה ע"ש רחל וישראל פולק (קלישר) | תל-אביב, 2004 | איך להסביר תמונות לארנבת מתה | אוצרת: נועמי אביב | עבודה על קיר ואובייקטים | 4.00X 6.90 מ. |  טמפרה-שמן, פיגמנט אבקה, אנך בנאים, על קיר. ספסל עץ, זרוע יצוקה בגבס, עבודת וידיאו.

 

סיפור: 35 דק' מונולוג וידיאו.

The Pendant | 2004

wall work  ↔ video work

●  Sniped drawing (by Mason plummet) | Oil-             tempera and powder pigment on a wall.

    4.00 x 6.90 m.

 

●  Right arm plaster casting | Casting - Eyal       

    Reuveni, and 'Gal' Castings, Tel-Aviv.

 

● Wood bench | Workshop of Teachers College of

    Technology, Tel-Aviv.

    0.55 x 3.00mtr.

 

●  Video 00:35:00:00 |  Monologue.

    The Pendant - Story and narration - Tamar Getter.

    Camera – Valery Bolotin.

    Color and sound editing – 'Cyclops', Tel-Aviv.

 

●   Rachel & Israel Pollak Gallery (Kalisher), Tel-Aviv, 2004.

     How to Explain a Pictures to a Dead Hare

     Curator: Naomi Aviv | House director: Mira Eidels

 

●   Sponsorship: Teachers College of Technology, Tel-Aviv.

 

●   Photos - Valery Bolotin.

 

●   White-washed when the show was closed.

 

●  The Pendant installation relates to the same Copenhagen         

     building from the "Asiatic Company Building 03" installation,

      and to a harbor building  from the British Mandate period             located downtown Haifa, 63 Ha'Namal St. One of

     the signboards on this building read: C.N.E.C -

      The Corporate Near-East Company in Israel".

 

●   The Pendant installation was executed twice, first in Tel-Aviv,

     and at the same year later at The Haifa Museum of Art.

    

●   The monologue character is a handicapped veteran, an

      amateur painter, and a one who tells everything twice at least.

 

●   With the exception of the Haifa building outline, all other

      installation elements, both optical and lingual are fictitious 

     and claim no historical truth.

התליון | 2004

ציור קיר↔ עבודת וידאו

 

● רישום 'צלוף' (באמצעות אנך בנאים) |  טמפרה-שמן     

   ופיגמנט באבקה על קיר |  4.00x  6.90 מ.

 

●  זרוע ימין יצוקה בגבס | יציקה- אייל ראובני ו'גל' יציקות, תל-אביב.

 

●  ספסל עץ  |  נגרית המכללה להוראה טכנולוגית, תל-אביב  | 0.55X 3.00  מ.

 

●  וידיאו 00:35:00:00  |  מונולוג.

    התליון -  סיפור וקריינות – תמר גטר.

    מצלמה -  ולרי בולוטין.

    עריכת צבע וקול -  'קיקלופ' תל-אביב.

●  גלריה ע"ש רחל וישראל פולק (קלישר)  תל-אביב, 2004.

    איך להסביר תמונות לארנבת מתה |  אוצרת: נועמי אביב | מנהלת בית: מירה אידלס.

 

●  מימון- המכללה להוראה טכנולוגית, תל-אביב.

 

●  תצלומים - ואלרי בולוטין.

 

●  סוייד לבן בתום התערוכה.

 

●  ה – תליון  מתיחסת מחדש לבניין מקופנהגן שבהצבה בניין החברה האסייתית 03", ולבניין

    מנדטורי ברחוב הנמל מס' 63  בעיר התחתית בחיפה, שעל אחד מן השלטים הקבועים   

    בחזיתו כתוב: "החברה המאוחדת למזרח הקרוב בישראל".   

 

● הצבת ה'תליון' בוצעה פעמיים; ראשונה בתל-אביב, ומאוחר יותר באותה שנה במוזיאון     

   חיפה לאמנות.

 

● גיבור המונולוג הוא נכה מלחמות ישראל, צייר חובב, ומי שמספר כל דבר לפחות פעמיים.

 

● למעט קווי המתאר של הבניין החיפאי, כל שאר הקשרים והקישורים שבהצבה על חלקיה

    האופטיים והלשוניים הם בדויים ואינם טוענים לאמת היסטורית.